The Dragoons Forums

The Forum For The Dragoon Brotherhood and Dragoons Evolutions
 
HomePortalCalendarGalleryFAQSearchRegisterMemberlistUsergroupsLog in

Share | 
 

 PvP Saturdays!

Go down 
AuthorMessage
TheHidden01
Administrator
Administrator
avatar

Number of posts : 532
Organization : Zion
Rank in faction : Leader Of TDB
Registration date : 2007-01-30

PostSubject: PvP Saturdays!   Fri Mar 02, 2007 5:54 am

We should get up a pvp list between the faction and I reckon we should all meet and go do some old school pvp on a Saturday. The two factions should come and that way we can have a good laugh. I think (Not really on so can't really say stupid laptop) that each faction has 3 50s, with many upcoming, I know in my bunch that Yami is getting close, with UC and sooner or later DeaIinChronic will be ready, also in DE Dynorah is getting there too. If you would like to pvp and be on the pvp list, please reply to this post and I will add you to the list. You will then be called when there is some hardass pvp going on, please list your CQ also:-

Dragoon Evolution

eClare 10+ CQs

The Dragoon Brotherhood

TheHidden01 1200+ CQs
MediumChild 800+ CQs
Wanat007 200+ ((Not seen you to ask wana but your a hardass gunner and like pvp Im guessing you will want to join in Razz))
Yami845 100+ CQs

_________________
Leader Of The Dragoon Brotherhood;
Site Administator;



Last edited by on Mon Mar 05, 2007 7:17 am; edited 3 times in total
Back to top Go down
View user profile http://hiddendragoons.editboard.com
eClare
Red Pill
Red Pill


Number of posts : 17
Localisation : Canada
Registration date : 2007-01-31

PostSubject: Re: PvP Saturdays!   Fri Mar 02, 2007 9:09 am

i'll join up....i need to boost my cq's lol

However, I am not always available Saturdays, so i might only be able to pull it off once or twice a month.
Back to top Go down
View user profile
TheHidden01
Administrator
Administrator
avatar

Number of posts : 532
Organization : Zion
Rank in faction : Leader Of TDB
Registration date : 2007-01-30

PostSubject: Re: PvP Saturdays!   Fri Mar 02, 2007 5:26 pm

*Coughs* Yea you do cheers

TH

_________________
Leader Of The Dragoon Brotherhood;
Site Administator;

Back to top Go down
View user profile http://hiddendragoons.editboard.com
Yami845
Moderator
Moderator
avatar

Number of posts : 249
Age : 29
Localisation : Calgary, AB Canada
Organization : Zion
Rank in faction : Second In Command
Registration date : 2007-02-12

PostSubject: Re: PvP Saturdays!   Sun Mar 04, 2007 8:44 am

HEY im not up and coming 50!! I AM 50!! lol im in cq uhh yeah 86 hmm yup i need more

_________________
All Those Who Stand In My Way Shall Be Removed
From The System

Back to top Go down
View user profile
TheHidden01
Administrator
Administrator
avatar

Number of posts : 532
Organization : Zion
Rank in faction : Leader Of TDB
Registration date : 2007-01-30

PostSubject: Re: PvP Saturdays!   Sun Mar 04, 2007 11:29 am

Yami845 wrote:
HEY im not up and coming 50!! I AM 50!! lol im in cq uhh yeah 86 hmm yup i need more

Right your on the list Smile

TH

_________________
Leader Of The Dragoon Brotherhood;
Site Administator;

Back to top Go down
View user profile http://hiddendragoons.editboard.com
Yami845
Moderator
Moderator
avatar

Number of posts : 249
Age : 29
Localisation : Calgary, AB Canada
Organization : Zion
Rank in faction : Second In Command
Registration date : 2007-02-12

PostSubject: Re: PvP Saturdays!   Mon Mar 05, 2007 12:46 am

uhh in 24 hours my CQ is up to 107 just so you can put that on there

_________________
All Those Who Stand In My Way Shall Be Removed
From The System

Back to top Go down
View user profile
TheHidden01
Administrator
Administrator
avatar

Number of posts : 532
Organization : Zion
Rank in faction : Leader Of TDB
Registration date : 2007-01-30

PostSubject: Re: PvP Saturdays!   Mon Mar 05, 2007 7:17 am

Your a mod edit rofl

TH

_________________
Leader Of The Dragoon Brotherhood;
Site Administator;

Back to top Go down
View user profile http://hiddendragoons.editboard.com
Yami845
Moderator
Moderator
avatar

Number of posts : 249
Age : 29
Localisation : Calgary, AB Canada
Organization : Zion
Rank in faction : Second In Command
Registration date : 2007-02-12

PostSubject: Re: PvP Saturdays!   Tue Mar 06, 2007 12:48 am

oh yeah i always forget that lol

_________________
All Those Who Stand In My Way Shall Be Removed
From The System

Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: PvP Saturdays!   

Back to top Go down
 
PvP Saturdays!
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
The Dragoons Forums :: Community :: General Discussion-
Jump to: